Šeimyninės atostogos Ventspilyje

Kuomet artėjo ilgasis šventis savaitgalis vis mintyse dėliojau planą, ką visi šeimyniškai galėtume nuveikti. Labiausiai norėjosi jog būtų įdomu Gustui, turėtų veiklos ir parsivežtų naujų įspūdžių. Tuomet netikėtai internete perskaičiau jog visai netoliese esančiame Venstpilyje yra daugybę parkų ir smagių vietų būtent šeimoms su vaikais. Mes išbandėme visas pramogas bei aplekėme visą Venstpilį su dviračiais. O šiandien nekantrauju su Jumis pasidalinti visais įspūdžiais, labiausiai patikusiomis vietomis bei visu kelionės planu.

Kuomet jau vyras pasakė jog keliausime aplankyti šį miestelį. Atlikau visus namų darbus kruopščiai, ieškojau veiklos, net susiradau rekomenduojamas vietas pavalgyti. Ir mano vyrai užskaitė puikiai šį planą. Dabar viskuom pasidalinsiu ir su Jumis.

Taigi, išvažiavome ankstų penktadienio rytą, tačiau kelionė šiek tiek užtruko, kadangi visur vyko kelio remontas. Dėl to kelionė truko kur kas ilgiau, nei planavome. Bet mažyliui užmigus, laikas neprailgo. Atvykę iškarto įsikūrėme viešbutuke. Ir iškeliavome ieškoti nuotykiu.

Apie viską nuo pradžių ir po truputį.

APGYVENDINIMAS. Apsigyvenome svečių namuose Marbella. Kambarys buvo labai gražus ir tvarkingas. Gusto kambaryje laukė maniežas. Erdvės nebuvo labai daug, tačiau mes grįždavome čia tik pernakvoti. Tiesa, lova ir pagalvės nebuvo itin patogios nei man, nei vyrui. Kambaryje turėjome vonios kambarį. Na viskas, ko reikia. Taip pat bendroje erdvėje buvo virtuvėlė. Tad pusryčiam Gustui galėjau pagaminti mėgstamą kiaušinienę. Ir atlikę visus rytinius ritualus, iškeliaudavome tyrinėti miestą.

KAVINĖS. Ieškojome vietos, kur galėtume ne tik skaniai pavalgyti, tačiau ir mūsų mažasis viršininkas turėtų veiklos, kol maistas bus atneštas. Vos tik atvažiavę, keliavome į pirmąją pasitaikusią kavinę, nes visi trys buvome labai alkani. Taigi nukeliavome į kavinę Jūras Brizeadresu Vasarnicu iela 34. Kepsniai buvo labai skanūs, tačiau vaikam veiklos tik kelios supynės lauke. Vėliau visi pietūs ir vakarienės buvo Windau coffee  adresu Pils iela 25. Čia radome didžiulę žaidimų aikštelę viduje. Taip pat tuoletas pritaikytas mažųjų pervystymui. Čia radome ne tik vystymo lentyną, tačiu ir sauskelnių, kas mane labai nustebino. Taip pat maistas labai skanus ir ganėtinai draugiškos kainos. Personalas labai malonus. Tad su džiaugsmu vis grįždavome į šią kavinukę. Net kai Gustas užmigdavo ir galėdavome dviese ramiai pasidžiaugti pasimatymu, vistiek rinkomes šią, jau išbandytą vietą. Viską, ką valgėme buvo labai skanu. Tad rekomenduoju 100%.

PARKAI, ŽAIDIMAI SU VAIKAIS. Venstpilyje daugybė įvairių parkų, kur mažieji gali rasti įvairių supynių, čiuožynių ir kitokių smagių užsiėmimų. Pirmąjį vakarą apvažiavome visus su dviračiu. Kur Gustas parodydavo susidomėjimą stabtelėdavome ilgiau ir jis galėdavo smagiai praleisti laiką tarp kitų vaikų ir pramogų.

• Vaikų miestelis- tai didžiulis parkas, kuriame Jūsų mažieji ras daugybę veiklos. Ir visa tai nemokamai. Supynės, čiuožyklos, įvairios laipynės. Na žodžiu ir mažiesiems ir šiek tiek didesniems veiklos tikrai bus nemažai. Apeiti visą parką gali užtrukti šiek tiek laiko. Daliai pramogų mūsų Gustas buvo per mažas, bet vistiek rado veiklos. Labiausiai patiko kapstytis smėlio dėžėje ir vaikščioti po medinius namelius ar važinėtis mašinomis. Parkas labai tvarkingas, galite nusipirkti ledų, kuriuos vyras išbandė ir sakė labai skanūs. Parko adresas: Lielais prospektas.
  • Vaikų parkas Fantazija. Čia taip pat daugybė įvairių nemokamų pramogų. Čia taip pat yra ir miško takas su su dvylika įvairių lygių sudėtingumo objektų. Šį parką rasite: Talsu iela.
  • Venstpilio nuotykių parkas- čia pramogos jau mokamos, tačiau užsiėmimai labai smagūs. Kamuoliukų batutas, įvairūs kiti batutai, čia jau ir didesniems vaikams tinkančios pramogos: nusileidimas padanga, mašinėlės ir kiti atrakcijonai. Gustui tiesa, veiklos buvo mažiau. Tačiau labai patiko fontanas ir važinėtis vandens mašinėle, kuri net šaudo vandens srovę. Tėtis saugojo mus šiame mūšio lauke, priešingu atveju, turbūt, būtume išlipę kiaurai šlapi. Truputį pasaugojau Gustą dėl didelio vėjo. Šis parkas įsikūręs: Saulės iela 141.
  • Venspilio vandens parkas. Jeigu oras neleis lankytis po miestą ir pažintį visus kampelius, puikus laiko praleidimas vandens parkas. Čia yra ir baseinas mažiesiems ir tėveliai ras pramogų ir visi išeis laimingi. Žinoma, jei vaikas, kaip ir mūsiškis vandens žmogus. Šį parką rasite: Lielais prospektas 33.
  • Pietinis molas- vaikams, čia galbūt, ir nėra labai įdomu, tačiau mums labai patiko ramiai pasivaikščioti, apžiūrėti įplaukiančius laivus ir uostą. Taip pat šiame kelyje daugybę didžiulių karvių. Manau vaikams jos taip pat paliks įspūdį.
  • Mėlynosios vėliavos paplūdimys. Vaikams čia taip pat yra pramogų. Supynės, žaidimų aikštelės. Tad jeigu norite aplankyti ir jūrą, galite drąsiai su vaikais keliauti čia. Bus smagu visiems.
  • Taip pat viename iš parkų, rasite garvežys, kuris reisuoja tam tikru laiku. Vaikams labai įdomi pramoga. O beto jis važiuoja pro Elnių parką, kuriame gyvena elniai, stirnos ir šernai.

Siūlau vežtis ir dviračius, mes su jais nuvažiuodavome į visus reikiamus taškus ir tuo pačius vis pamatydavome kažką naujo. Ištyrinėjome visą miestą ir smagiai keliavome grožėdamiesi gėlių parkais bei fontanais.

Taigi, tiek rekomendacijų šiam kartui. Manau savaitgalio pramogoms tikrai užteks ir visi drauge praleisite smagiai laiką. Šeimyninės atostogos Venstpilyje užskaitytos ir rekomenduojame Jums:)